GARMIN
"Hoe hebben we dit eigenlijk eerder gedaan?" Iedereen heeft zich waarschijnlijk al eerder deze vraag gesteld als het gaat om het vinden van zijn weg. In het verleden betekende dit geval: Vroeger waren er navigatiesystemen in auto's, op smartphones, tablets of smartphones of smartphones. Het antwoord is meestal: We hadden altijd een wegenatlas in de auto of vroegen mensen op de weg om een routebeschrijving. Veel ingewikkelder dan de huidige aanpak. Dat we niet langer te maken hebben met oversized kaarten is mede te danken aan het werk van toegewijde ontwikkelaars en bedrijven die zich toeleggen op navigatie. Zoals Garmin.
Meer weten!