De kortingscode is naar het klembord gekopieerd.

Verkeerd of ontbrekend artikel


< Terug naar FAQ



Wat moet ik doen als het verkeerde artikel is geleverd?

Als u een ander artikel hebt ontvangen dan u hebt besteld, neem dan contact met ons op voordat u het terugstuurt.

Neem contact met ons op (Bestel >> Ik heb het verkeerde artikel ontvangen) en voeg de volgende foto's toe:

  • een foto van het artikel dat u hebt ontvangen
  • een foto van het etiket met de streepjescode erop.

We zullen bekijken wat er is misgegaan en hoe we het probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen.



Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling - wat nu?

contacteer ons stuur ons zo snel mogelijk een e-mail (bestelling >> artikelen ontbreken in mijn bestelling) en wij zullen contact opnemen met ons magazijn en uitzoeken wat er met de artikel(en) is gebeurd.

Als u veel artikelen hebt besteld of zeer omvangrijke artikelen (rackets, tennistassen, ski's, enz.), worden deze meestal apart verzonden.

MIS HET NIET!

MIS HET NIET!

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingsbon van 10 €*, en ontvang regelmatig e-mails van ons met exclusieve aanbiedingen en pre-sales.

Voornaam (optioneel)
Achternaam (optioneel)

Dank u!

Activeer je abonnement door op de link in de e-mail die we je zojuist hebben toegestuurd te klikken.