KELLER Premium: bespaar 10% korting* & geen verzend- en retourkosten bij elke bestelling Meer informatie
De kortingscode is naar het klembord gekopieerd.

Moet ik de verzendkosten voor het terugsturen betalen?

Ja, de kosten van een retourzending moeten door de klant worden gedragen. Vergeet niet om uw pakket voldoende te frankeren. Houd er rekening mee dat retouren naar ons magazijn in Duitsland moeten worden gestuurd.

Retourzendingen zijn gratis voor premium klanten.

Om gratis te kunnen retourneren, moet je tegen de tijd dat je de bestelling hebt gekocht Premiumlid zijn. Het is niet mogelijk om in aanmerking te komen voor gratis retouren als u het Premiumlidmaatschap koopt na aankoop van de bestelling die u wilt retourneren.

MIS HET NIET!

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingsbon van €10*, en ontvang regelmatig e-mails van ons met exclusieve aanbiedingen en pre-sales.

Voornaam (optioneel)
Achternaam (optioneel)

Dank u!

Activeer je abonnement door op de link in de e-mail die we je zojuist hebben toegestuurd te klikken.