De kortingscode is naar het klembord gekopieerd.

Mijn artikel is defect.

Als uw artikel defect is aangekomen, neem dan contact met ons op voordat u het artikel klaarmaakt om terug te sturen, of voordat u het terugstuurt. In veel gevallen hebben we slechts een paar foto's van het artikel nodig.

Neem hier contact met ons op (Bestelproblemen >> Mijn artikel is beschadigd), en voeg de volgende foto's bij:

  • een foto van het volledige artikel
  • een foto van het defect (als dit zichtbaar is)
  • een foto van het etiket: als het om sneakers gaat, zit het etiket aan de binnenkant, op de tong of aan de zijkant. Als het om kleding gaat, moet het aan de binnenkant van het artikel zitten, meestal samen met de wasinstructies. Bij kleding is het meestal een combinatie van cijfers en letters.

Zodra we de e-mail en de foto's hebben ontvangen, zullen we u vertellen hoe u verder moet gaan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

AANVERWANTE VRAGEN

MIS HET NIET!

MIS HET NIET!

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingsbon van €10*, en ontvang regelmatig e-mails van ons met exclusieve aanbiedingen en pre-sales.

Voornaam (optioneel)
Achternaam (optioneel)

Dank u!

Activeer je abonnement door op de link in de e-mail die we je zojuist hebben toegestuurd te klikken.