De kortingscode is naar het klembord gekopieerd.

Het ontvangen artikel is niet wat ik heb besteld.

Als u een ander artikel heeft ontvangen dan u heeft besteld, neem dan eerst contact met ons op voordat u het artikel terugstuurt.

Neem hier contact met ons op (Bestelproblemen >> Ik heb het verkeerde artikel ontvangen), en voeg de volgende foto's bij:

  • een foto van het ontvangen artikel
  • een foto van het etiket waar de barcode op staat.

Wij zullen dan kijken wat er fout is gegaan en hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

AANVERWANTE VRAGEN

MIS HET NIET!

MIS HET NIET!

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingsbon van €10*, en ontvang regelmatig e-mails van ons met exclusieve aanbiedingen en pre-sales.

Voornaam (optioneel)
Achternaam (optioneel)

Dank u!

Activeer je abonnement door op de link in de e-mail die we je zojuist hebben toegestuurd te klikken.