De kortingscode is naar het klembord gekopieerd.

Artikel defect


< Terug naar FAQ



Mijn artikel is defect

Als uw artikel defect is aangekomen of stuk gaat tijdens de garantieperiode, neem dan contact met ons op voordat u het artikel klaarmaakt om terug te sturen, of voordat u het terugstuurt. In veel gevallen hebben we slechts een paar foto's van het artikel nodig.

Contact met ons op (Bestelproblemen >> Mijn artikel is beschadigd), en voeg de volgende foto's bij:

  • een foto van het volledige artikel
  • een foto van het defect (als dit zichtbaar is)
  • een foto van het etiket: als het om sneakers gaat, zit het etiket aan de binnenkant, op de tong of aan de zijkant. Als het om kleding gaat, moet het aan de binnenkant van het artikel zitten, meestal samen met de wasinstructies. Bij kleding is het meestal een combinatie van cijfers en letters.

Zodra we de e-mail en de foto's hebben ontvangen, zullen we u vertellen hoe u verder moet gaan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.