• 10% op alle artikelen in de winkel*
  • Elke bestelling zonder verzendkosten en retourkosten
  • Gratis retourzending
  • 12 maanden voor 9,99 €*
De kortingscode is naar het klembord gekopieerd.

Bestelling niet aangekomen


< Terug naar FAQ



Mijn pakje is niet aangekomen

Controleer eerst of uw bestelling is verzonden: U zou een e-mail moeten hebben ontvangen om u hiervan op de hoogte te stellen - of de status in uw account zou moeten zijn bijgewerkt.

Als de goederen niet zijn verzonden en er meer dan 2 werkdagen zijn verstreken sinds u uw bestelling plaatste, contacteer ons.

Als het is verzonden, controleer dan het trackingnummer voor meer informatie.



Tracking nummer werkt niet

Normaal gesproken beginnen de trackingnummers te werken vanaf 18.00 uur op dezelfde dag dat u de verzendbevestigingsmail van ons ontvangt. Het is mogelijk dat er een kleine vertraging is opgetreden of dat het een Duitse feestdag is. In dit geval kan het tot 48 uur duren voor het trackingnummer begint te werken.

Als uw trackingnummer na 48 uur nog steeds niet werkt, contacteer ons (Verzending >> Mijn volgnummer werkt niet)



Pakket niet ontvangen

Als uw pakket volgens uw trackingnummer is afgeleverd maar u het niet hebt, moet u het volgende doen:

Controleer alle informatie op het trackingnummer, want Post NL zal u altijd vertellen of het pakket ergens anders is afgeleverd.

Krijgt u geen informatie, controleer dan of zij andere informatie op uw brievenbus hebben achtergelaten en vraag uw buren of zij het pakje voor u hebben ontvangen.

Als u na dit alles uw pakket nog steeds niet heeft gevonden, contacteer ons (Verzending >> Waar is mijn bestelling?)

MIS HET NIET!

MIS HET NIET!

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingsbon van 10 €*, en ontvang regelmatig e-mails van ons met exclusieve aanbiedingen en pre-sales.

Voornaam (optioneel)
Achternaam (optioneel)

Dank u!

Activeer je abonnement door op de link in de e-mail die we je zojuist hebben toegestuurd te klikken.