Close

Bestel voor 3 uur op 18-12een ontvang je bestelling voor Kerst. Verlengde retournerningsperiode t/m 31-01-2018.MEER INFORMATIE.


Hoe stuur ik een artikel retour?
Het retour sturen van een artikel gaat via het bijgevoegde retourformulier. Het retour formulier bestaat uit drie delen. Het stuk linksboven met de adresgegevens gaat op de doos en het onderste deel gaat in de doos zodat wij weten dat het gaat om jou als klant. Het deel linksboven mag je zelf houden als verzendbewijs. Zodra Keller Sports de artikelen heeft ontvangen krijg je een overzicht van de ontvangen artikelen via email naar je toe gestuurd. De kosten van de verzending zijn voor eigen rekening. Er zijn uitzonderingen waarbij Keller Sports deze kosten wel op zich neemt.
Meer informatie over retourneren vind je hier.

Ik heb een promotiecode  om te gebruiken bij mijn Keller Sports bestelling, maar er staat ´ongeldige code´ bij de checkout, hoe kan ik dit oplossen?
Keller Sports biedt regelmatig promotiecodes aan, maar neem de voorwaarden voor de code door. Draag er zorg voor dat je het minimale bestelbedrag in je winkelmandje hebt en de producten in je winkelmandje passen binnen de voorwaarden van de specifieke voucher. Kijk ook naar de geldigheidsdatum van deze kortingscode. Alle voorwaarden voor je kortingscode zijn te vinden bij het verstrekken van de code.

Ik ervaar technische problemen op de website, wat kan ik er aan doen?

  • Als je Internet Explorer gebruikt, zorg er dan voor dat je browser de laatste update heeft gehad. Als je versie 9.0 of een eerdere gebruikt, zal het niet up to date zijn met de wijzigingen die wij doorvoeren op de Keller Sports website en kan je problemen ervaren.

  • Als je moeilijkheden hebt bij het checkout proces en je gebruikt Google Chrome, Mozilla Firefox of een andere browser, verwijder dan je cache, daarna zal alles weer in orde moeten zijn.


Waar blijft mijn bestelling?

Ondanks dat we de meeste producten direct kunnen leveren, is onze levertijd naar Nederland 3 tot 5 werkdagen. Onder werkdagen wordt verstaan: maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 21:00.


Waarom kan ik mijn bestelling niet volgen?

Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een email met het track & trace-nummer. Het kan even duren voor dat deze geactiveerd wordt. Heb je toch vragen over het volgen van je bestelling, klik dan hier.


Help! Ik heb net besteld, maar ik wil mijn leveradres nog veranderen! Gaat dat?

Voordat je bestelling verzonden is, kunnen wij je gegevens voor de lopende bestelling nog aanpassen. Als je bestelling eenmaal verstuurd is, kunnen we helaas niks meer voor je doen.
Neem dan hier contact op met onze partner UPS Nederland. Hou je track & trace-nummer bij de hand en vergeet niet door te geven dat je verzending uit Duitsland komt.


Kan ik een artikel omruilen?

Het is bij keller-sports niet mogelijk om een artikel om te ruilen, maar je hebt de mogelijkheid om het artikel terug te sturen met behulp van het bijgevoegde retour formulier. Afhankelijk van de betaalwijze wordt (creditcard, PayPal, vooruitbetaling) het bedrag teruggestort op je rekening. Als je als betaalwijze Klarna hebt gekozen, dan meldt keller-sports bij Klarna dat de bestelling retour is gestuurd.


Kan ik mijn bestelling gratis retour sturen?
Het retour sturen van een artikel komt op eigen rekening en bedraagt tussen de €9 en de €13 afhankelijk van de wijze van retour.

Waar voer ik de voucher code in om de korting te verkrijgen?

Voer de voucher code in bij het besteloverzicht om de korting te verkrijgen. Let op: De korting wordt pas in de laatste stap van het overzicht van het totaal bedrag afgetrokken.


Geeft keller-sports korting bij een grote bestelling?

Keller-sports staat voor klantvriendelijkheid en wil zijn klanten op sportief gebied graag stimuleren. Neem bij een grote bestelling contact op met de klantenservice van keller-sports en in overleg kan er een mooie korting worden vergeven.


Kan ik keller-sports.nl telefonisch bereiken bij vragen?


Natuurlijk kun je ons bij vragen over je bestelling, producten, het verloop van je bestelling etc. telefonisch bereiken. Onze klantenservice is van maandag t/m donderdag bereikbaar tussen 08:00 en 17:00, op vrijdag tussen 09:00 en 16:00 via +31 85 888 8424.


Ben je tussen deze tijden verhinderd, kun je ons ook per e-mail bereiken, welke wij zo snel mogelijk zullen beantwoorden. Als je liever met ons chat, kun je ons direct een berichtje sturen. Als het lampje groen is, betekent dat dat we direct te bereiken zijn. Als je vragen hebt over een van onze producten, is het handig als je het artikelnummer paraat houdt. Deze vindt je onder de productafbeelding onder het puntje "Details en eigenschappen". Om je een effectieve en efficiënte service te kunnen bieden is het ook handig als je bij vragen omtrend een bestelling je bestelnummer en klantennummer bij de hand hebt.


Wat is Klarna AB?

Klarna AB is een extern bedrijf dat je de mogelijkheid biedt om je bestelling bij Keller Sports op factuur te betalen. Als je kiest voor deze betaalmethode zal je de betaling aan Klarna moeten voldoen. In sommige gevallen is het niet mogelijk om deze betaalwijze te kiezen. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Mocht je betaling zijn geweigerd, of heb je hier meer vragen over, dan kan je hier contact opnemen met de klantenservice van Klarna.


Do I still have to get a specialist to set the binding on a ski?
Yes. The skis are delivered with the mounted (but not yet set) binding and are not yet ready to be used for winter sports. Before the first use, the binding must be set by a professional or by a specialist sports shop assistant. The ski must be set according to the age, gender, weight and level of the skier. The skier runs a great risk of injury if the ski is not set and checked with a ski service machine.

Can I return a ski?
We cannot accept as returns any skis that have been personalised or refined through binding. Any products ordered in conjunction with the ski (such as winter clothing) may, of course, be returned.

You are always welcome to write to us with your positive feedback or constructive criticism, as well as ideas for improvement. We would love to know what we can do to offer you an even better experience! We have a separate E-mail address especially for feedback: [email protected]